Nyt ollaankin jo viikko edetty vuotta 2012! Aika menee niin nopeesti... Voisin  vähän kertailla vielä viime vuoden viimeisen viikon tapahtumia ja tietysti uutta vuotta =)

Joulun jälkeen olin paljon ginan alennusmyynneissä töissä. Työ oli kiireistä, jaloille rankkaa ja päivät pitkiä, mutta silti nautin tosta työpaikasta! Nautin edelleen kyllä myös hieronnasta. Nyt oonkin kovasti miettiny jos en vielä tänä syksynä menis opiskeleen vaan yrittäsin tän vuoden nauttia kahden työn tekemisestä. Jotenkin pitäis saada sovittua esim. tiettyjä päiviä koska oon ginassa ja koska hieromassa, mutta sitä asiaa ei kannata vielä kauheesti stressata, koska oon ginassa edelleen extra-myyjänä eli töihin kutsutaan sillon kun on tarvetta =) On myös tosi ihanaa kun on pitkästä aikaa työkavereita! Kun tosiaan ennen hierojan töitä työskentelin film town:ssa jossa ollaan aina yksin ja sen jälkeen ollu yksityisyrittäjänä niin ei oo työkavereita ollu. Ginassa niitä on yli kymmenen, iältään 20-30- vuotiaita. Ja kaikilla melko erilaisia elämän tarinoita. Tosi mielenkiintoista siis =)

Ennen vuoden loppumista kävin vielä alennus myynneissä ennen shoppailulakkoani (jota kadun jo nyt :D). Ostin muutaman raita paidan, seepra kuvioisen topin uudeks vuodeks, hajuveden, alushousut ja swetarin. Vielä mulla ei oo niistä kuvia, mutta yritän saada viikonlopun aikana laitettua niin päästään sit kunnolla kiinni tähän vuoteen!

Uutena vuotena mun kaks kaveria oli meillä, koska Aku-koira pelkää raketteja niin sitä ei voinu yksin jättää eikä mua kyl muutenkaan olis kiinnostanu mennä baareihin jonotteleen. Mun piti olla ensin uutena vuotena klo.12-16 ginassa töissä. Mutta koska perjantaina oli kauhee hälinä niin mut pyydettiinkin klo. 9-17 töihin ja loppujen lopuks olinkin sitten 9-18.30 töissä :D Työpäivän jälkeen jalat oli ihan höttönä ja kävelykin sattu. Hain kaverit meille, matkalla haettiin kepapit ja sit meille juomaan, jutteleen ja kuunteleen musiikkia. Ja tulihan siinä muutama sing star biisikin vedettyä :D Ilta oli mukava vaikkakin olin töistä aika väsyny eikä kaverit päästäny mua millään nukkuun ja tyhjensi mun synttärilahjaks saaman viinipullonkin! :D Luvan kanssa kyllä =)

Seuraavana päivänä ei onneks ollu krapulaa, mutta kauhee väsymys edelleen. Vietettiin samaisien kavereitten kanssa sitten vielä leffa päivää. Mä yritin kovasti ehdottaa suomalaisia leffoja, mitkä ei tietty muille sit käyny :D Ansku löysi sit "Never back down2" ja ehdotti sitä koska oltiin aikoinaan katottu siitä ykkös osa. Mua ei olis kauheesti huvittanu kattoa kun ihmiset vapaa ehtosesti mätkii toisiaan, mutta onneks suostuin leffaan siinä oli nimittäin kaks todella hyvän näköistä miestä! Ja hyvä kuntosia ;) Juonikaan ei ollu niin ennalta arvattava kun olisin aatellu. Suosittelen leffaa, sopii hyvin niin miesten kuin naistenkin katsottavaks =) Ja kakkos osa ei liity mitenkään ensimmäiseen joten sen voi suoraan skipata koska eka osa ei muistaakseni ollu erityisen kehuttava.

Kakkos osastakaan ei löydy ikävä kyllä hyviä kuvia netistä, mutta laitan nyt kuitenkin tähän muutaman. Leffasta näkee sit enemmän ;)

ja noi kaks reunimmaista on mun mielestä ne hyvän näköset, näin selvyyden vuoksi ;)

Ja tuossa vielä <3 Ikävää ettei niitä kuvia löydy missä miehiltä puuttuu paidat...

Ja vielä hyvää uutta vuotta 2012!