Viime perjantaina kävin Anskun kans "kahvilla" (meistä kumpikaan ei siis juo kahvia :D) ennen Anskun töitä. Siinä oli sit muutenkin aikaa, joten käytiin paikallisessa Seppälässä, josta löyty kiva sininen mekkomainen paita. Oon niin kyllästyny kun tuntuu et kaikki mun vaatteet on mustia tai harmaita. No paidasta oli enää vaan muutama koko jäljellä ja kaikki liian isoja, joten myyjä soitti Ideaparkkiin ja sielä oli mun kokoa. Eikun varaukseen, Ansku töihin ja ajeleen parkkiin :D Sieltä hain sitten mekkopaitani ja poikkesin vielä ideaparkin catwalkille Warehouseen. Ihailen sielä usein kaikkee, mut en ikinä oo ostanu sieltä mitään. Nyt lähti kauan ihailemat vyö ja laukku mukaan! :P

Tuossa Seppälän mekko, joka on hieman hassun näkönen kun henkaria ei saanu kunnolla laitettua siihen... Hinta 26,95€

Ja tuossa kauan havittelemani tähtilaukku Warehousesta! merkiltään Friis&Company. Alkuperäinen hinta 59.95, mut tuola makso 29,95€.

Ja sitten tiikeri vyö :P Kuva "pikkasen" kiiltävä, mut toivottavasti saa selvää. Alkuperänen hinta 29,95 ja Warehousessa 9,95 =)

Sellasia tarttu mukaan ennen shoppilulakkoa =) Mulla oli noi kaikki mukana laivalla, joten kun kirjotan reissusta niin toivottavasti noi tulee selkeemmin niissä kuvissa esille =) Ja toi mun kamera on tosiaan ainakin sen 5.v. vanha et ei kai siltä kauheesti voi odottaakkaan...