Noniin, nyt oon saanu otettua kuvia ostoksistani. Tosiaan kamera edelleen tuo vanha roju, joten kuvat ikävä kyllä ei oo kovin tarkkoja, mutta kai niistä selvää saa =)

Ensin olin alennus myynneissä 30.12. jolloin mukaan tarttu;

Seepra toppi Gina Tricot, jonka alkuperäinen hinta oli 14,95€ ja ostaessani se oli -50% alennuksessa. Tuo mulla oli uutena vuotena päällä =)

Sitten raita paitaa! Puna-valko raidallinen Gina Tricot:sta 9,95€ ja sini-valko raidallinen Vero Modasta 12,95€. Joskus kauppiksen aikaan käytin tosi paljon raidallisia paitoja, sitten kyllästyin enkä voinu muutamaan vuoteen sietää niitä, mutta nyt oon taas ihastunut niihin =) Molemmat normaali hintaisia tuotteita.

OMG paita Vero Modasta 19,95€. En yleensä voi sietää mitään printtipaitoja, mutta tää oli jopa munkin mielestä jollain tapaa hauska. Näitä paitoja oli enää muutama jäljellä ja hetken mietin ostanko kun paita on jo valmiiks kuluneen näkönen, mutta kyllä se sit mukaan tuli =)

Sit ostin vielä stringit 1,50€ Vero Modasta sekä Christina Aguileran hajuveden Kicks:stä noin 30€. Oon tosi huono ostaan hajuvesiä ja viime vuosina kaikki hajuveteni oon saanu mieheltä lahjaks. Tää hajuvesi oli eka mun kaverilla ja ihastuin niin tuoksuun et pakko oli ostaa itellenikin =)

Siin oli 30.12 ostetut tuotteet ja tosiaan kaikki Ideaparkin myymälöistä. Sit käväsin vielä eilen Ideaparkissa, kun piti ostaa tulostimeen mustetta jota ei kylläkään mistään löytyny. Joten tuli sit tuhlattua Ginan lahjakortti;

Tuollanen perus toppi, jossa pikkunen tasku edessä. Ja josta näkyy vähän läpi, mut ei mun mielestä liikaa. Hinta 5€. Alkuperästä hintaa en enää muista.

Sit kevään ehdoton suosikki kauluspaita <3 Toi oli pakko saada vaikka olikin normaali hintanen, 19,95€.

Lompakko, joka oli kans normaali hintanen, mut oli niin ihanan värinen et oli pakko saada! Hinta 12,95€. En huomannu ottaa sisäpuolelta kuvaa, jossa on ihana vaaleenpunanen sisus <3 :D

Sit ostin vielä 10 euron seepra kuvioisen mekon, josta unohdin kans ottaa kuvan kun siirsin sen jo kesävaatteisiin. Mut se oli hyvin samanlainen kun toi edellä ollu seepra kuvioinen toppi, pidempi mallisena vaan =)

Ginasta olisin halunnu vielä mustan pitsi mekon, alennuksesta pyjaman sekä uudesta mallistosta urheilu vaatteita, mut lahjakortti ei kaikkeen riittäny ja mähän jo ehdin luvata et saan enää ostaa alennusmyynneistä vaatteita ja sit jään shoppailulakkoon. Saa nähä kuinka se sujuu kun on vaatekaupassa töissä!

Tuossa vielä joulukuun aikana Ginasta ostettua pari paitaa;

Tohon paitaan ihastuin jo kesällä kun kaveri osti sen, joten oli pakko ostaa itelle! Maksoin tuosta 19,95€ mutta tällä hetkellä se on ainakin Ideaparkin Ginassa alennuksessa.

Mä oon kauan tykänny kaikista tähti jutuista, mutta jossain vaihees alko meneen maku kun niin moni otti tähti tatuointeja yms. mut tää oli niin ihastuttava et oli pakko ostaa. Hinta 14,95€. Tosta kuvasta ei oikeen nää mut toi tähti on siis paljeteista tehty =)

Sellasia. Onko muille tarttunu alennusmyynneistä mitään mukaan? Mun ale ostokset on näköjään suurin osa normaali hintasia tuotteita :D Hupsista.