Noniin 7 kuukauden sairaslomani jälkeen aloitin toisen työn (yritykseni lisäksi)! :P  Aloitin Ginassa extra-myyjänä. Mua siis soitellaan sit töihin kun muut ei ehdi :D Maanantaina oli tosiaan perehdytyspäivä, jolloin ensin sain tutustua Ginan turvallisuus ohjeisiin, yritykseen jne. Ja mua ohjannut myymäläpäällikkö sanoi et saa mennä vaik 2h kun luet noi paperit ja sen jälkeen piti allekirjottaa paperi, jossa varmistettiin et oli ymmärtäny mitä tehdään esim. jos tapahtuu ryöstö. Mulla menikin joku 1,5h siihen. Jonka jälkeen laitoin varashälyttymiä ja henkareita vaatteisiin. Sit vietiin niitä yhdessä mp:n kanssa myymälään ja samalla järjesteltiin paikkoja. Sitten mp esitteli mulle myymälää ja mitä ja koska missäkin tehään sekä varastoa.

Huomas et ihmiset oli joulu ostoksilla, kun mp joutu vähän väliä meneen kassalle auttamaan, kun oli niin paljon asiakkaita. Mä sillä aikaa sit kattelin joko miten kassa toimii tai sit järjestelin myymälää =) Päivän päätteeks vielä mp esitteli kassa alueen eli mistä kaikki tarpeellinen kuten lahjakortit löytyy. Sit pääsinkin kassalle! Jee :P Kassalla oli tosi kivaa ja yllättävän helppoa! Oon onneks ennenkin ollu kassalla joten opin tonkin kassan tosi nopeesti :P Olin korkeintaan kaks tuntia kassalla ja siinä ajassa myin muistaakseni 5 lahjakorttia et kyl se joulu sieltä tulee! :P Olin tosi tyytyväinen itteeni ton päivän jälkeen. Ainoo missä on parantamisen varaa oli varashälyttimien kanssa. Unohdin ainakin kolmelle asiakkaalle hälyttimen vaatteeseen vaikka yritin ne aina kattoo hyvin läpi! Ja toinen mikä tuola on niin myyjiltä kysellään tosi paljon kaikkea et täytyy hyvin yrittää pysyä tuotteissa ja niiden sijainneista perillä vaik en siel usein ookkaan töissä.

Myös mp sano et mulla meni tosi hyvin ja et sovin varmasti hyvin joukkoon =) Vielä ei oo seuraavaa työpäivää mulle laitettu mut aattelin huomena laittaa viestiä et oon viikonloppuna käytettävissä jos tarvetta ilmenee ja uskon et kyllä ilmenee kun maanantainakin oli jo niin paljon asiakkaita!

Työ oli aikalailla juuri sitä mitä olin arvellutkin ja työtahti myöskin. Pidän kiireisestä työtahdista, koska tylsistyn helposti :D Ja vaik työtehtäväni on aika tavallista siis kassaa, tuotteiden järjestelyä ja esille panoa niin ainakin tässä vaiheessa se vaikuttaa tosi kivalta! Mä oon nykyään aikamoinen siivousfriikki ja rakastan hypistellä vaatteita :D Just mulle sopiva duuni siis. Ja työkaveritkin vaikutti mukavilta, vaikka tuola ei tosiaan paljoa jutella ehtiny ja tänään näin tietty vaan muutaman ihmisen. Toivottavasti viihdyn Ginassa vielä pidempäänkin kuin tämän vuoden loppuun =)