Siinä on vähän esimakua mitä mä oon ostanu muille lahjaksi =) Tuossa ei ikävä kyllä oo kaikkia.

Mutta;

Finnkinon leffaliput menee iso veljelle.

Napapiirin sankarit kaikille yhteiseks (siis mun äiti, äitin mies, äitin miehen poika ja mun veli).

Glögejä lähti serkuille ja kummisedälle sekä tädille, jonka mukana myös kynttiläjuttuja ja itse leivottuja pipareita.

Tossa The body shop:n pitkulassa on matkakokosia suihkusaippuoita joita ostin itelleni :D Tänään laitoin satsumaa eikä ollu kyl yhtään mun makuun :( Ihan liian voimakkaita tuoksuja.

Ja meidän Aku koira sai flexin ja paketin hammaskiveä poistavia luita.

Ja sitten mitä kuvassa ei näy:

Poikaystävälleni ostin perinteisesti Jack&Jones:ta paketin kalsareita, hiusgeelin ja piti ostaa tehosekotin (mies käy salilla, niin olis saanu tehä tuolla erilaisia proteiinipirtelöitä) jota ei koskaan tullu...

Äitille lahjakortti kosmetologille.

Iskälle viskipullo.

Tädilleni Paulo Coelhon uusimman kirjan, jonka nimeä en just nyt muista.

Vaarin kanssa sovittiin ettei osteta lahjoja, joten hänelle leivoin pipareita.

Ja kavereille annoin teettämäni kaveri-korut jo laivalla, josta kuvaa tulossa kun saan laivapostauksen tehtyä.

Sellasia lahjoja tätä vuonna. Hyvää joulua kaikille!!